Asunto:[aulainf] arxius html del domini aeic.es desinfectats
Fecha:Lunes, 1 de Octubre, 2001  02:20:51 (+0200)
Autor:Vict˛ria Oliu <voliu @........es>

companys,

he passat el Panda (on line) i m'ha trobat el virus VBS (i també algun
altre, en menor quantitat) en quasi tots els arxius html del meu disc dur.
Un cop desinfectats he sincronitzat la web de l'aeic amb el Dreamweaver i
l'he actualitzada. Tot seguit he repetit l'operació pes arxius de
labisbal.org. Espero que aix˛ hagi eliminat del tot els virus dels arxius
html en aquests dominis.

Ara encara estic escanejant la resta del meu disc dur i van sortint virus
per tots els arxius html. És incre´ble.

GrÓcies Carme i Lluís per avisar.

Vict˛ria Oliu
IES la Bisbal