Asunto:[aulainf] RV: router conflictiu
Fecha:Martes, 2 de Octubre, 2001  17:58:11 (+0100)
Autor:Susana <sborras2 @........es>

Hola,

El meu nom és Susana Borrás i soc Cap d'Estudis de l'IES Joaquim Mir de
Vilanova i la Geltrú.

A la xarxa de direcció tenim un router que hem comprat. És el tercer que ens
envia la casa subministradora, de dos models diferents.

Tenim un problema: Quan volem baixar un fitxer es molt freqŘent que se'ns
quedi penjat i ens deixi sense internet a tota la xarxa de gestió del
centre. Ho solventem fÓcilment resetant el router i ja tornem a tenir
internet, per˛ al baixar un fitxer important, ens torna a passar el mateix.

Hem parlat amb els tŔcnics de la casa que ens va vendre l'aparell i amb un
altre, així com amb els companys d'informÓtica. Ningú saps dir-nos quin és
el problema.

Voldria consultar-vos si algú sap si existeix per part de SGTI alguna
limitació de capacitat de connexions o de grandÓries de fitxers per
descarregar, encara que jo entenc que no hauria de ser així, ja que un dels
que més problemes ens dóna és l'actualització de l'antivirus.

Salutacions cordials,

Susana Borrás