Asunto:[aulainf] Què tal Menta?
Fecha:Lunes, 1 de Octubre, 2001  23:25:12 (-0500)
Autor:José Antonio Pérez <jperez12 @........es>
En respuesta a:Mensaje 3126 (escrito por jaumecorin)

Hola a totes i a tots:

         Aquest darrer disabte he estat en la EXPOINTERNET del Palau Sant
Jordi, i realment he quedat "alucinando" quan em baixava tot tipus d'arxius
a 100 k per segon. Algú està abonat a Menta i em pot dir què tal li va?
              José Antonio Pérez Morales
           CEIP Andreu Castells (Sabadell)
              Coordinador d'Informàtica

Si t'interessen idees, trucs i eines informàtiques et
         recomano la meva pàgina personal:
              http://www.xtec.es/~jperez12