Asunto:RE: [aulainf] virus W32/hybris
Fecha:Miercoles, 26 de Septiembre, 2001  17:28:10 (+0200)
Autor:Albert MartÝ <amarti42 @........es>
En respuesta a:Mensaje 3109 (escrito por jaumecorin)

Hola Jaume,

Pots mirar a http://www.pandasoftware.es; a la secció "Utilidades de
reparación" trobarÓs W32/Hybris; clicant sobre l'enllaš trobarÓs una fitxa
"Información ampliada"; cap al final de la pÓgina hi ha un arxiu zip i unes
instruccions.
Sort!

Albert Martí
amarti42@...