Asunto:[aulainf] virus W32/hybris
Fecha: 26 de Septiembre, 2001  16:21:51 (+0200)
Autor:jaumecorin <jaumecorin @.......com>

hola amics,
m'he adonat que tinc un virus a l'ordinador. Es diu W32/Hybris.
Crec que l'he rebut através del correu, però el problema és que no el trobo.
Tinc el costum que quan rebo un missatge d'algú que no el conec de res el llenço
a la paperera directament. Així ho vaig fer quan em va arribar el missatge ( que
crec que portava el virus ).Per acabar d'assegurar-me que havia desaparegut vaig
buidar la paperera. Ara, el missatge que em dona el Panda ( Platinum) és:

" No se puede desinfectar per estar dentro de un arxivo comprimido ".

1r. No sé on he d'anar-lo a buscar per descomprimir-lo ja que l'he esborrat i
buidat  la paperera.
2n. Si l'arribés a trobar i el descomprimís, no corro el perill d'infectar-ho
tot ?

la Ubicació que on diu que hi ha el virus és :

C/ Arxius de programa/ Netscape/Users/Jaumecorinne/Mail/Trash.sbd/entrada
missatges [AW_form_ported_from_mozilla][AW_form proted_from Mozilla][Week-end]

No ho sé intepretar massa tot plegat.

Us agrairía molt l'ajuda per acabar amb aquest  virus, gracies.

PD. EL panda només analitza el correo que arriba per l'outlook. Hi ha alguna
manera de poder configurar-lo per tal que llegeixi el que m'arriba pel netscape?

				Mil gracies un altre cop.