Asunto:[aulainf] sobre intranets
Fecha:Martes, 25 de Septiembre, 2001  23:00:15 (+0200)
Autor:Pep Ribalta <jribalt1 @........es>

Estic montant una intranet al meu centre, i tinc una questio per fer.
La meva intencio es que des de una pagina web guardada al servidor, es pugui
anar mitjançant links a diferentes pagines situades a diferents ordinadors del
centre. El cas es que quan faig un enllaç a \\ordinadorscapdestudis\llistes (fent
servir el protocol \\nom ordinador\recurs compartit), doncs aquests enllacos
nomes em funcionen quan l'ordinador al que accedeixo te el w2000. Si l'ordinador
al que accedeixo te w98, no em deixa accedir, en canvi si jo des del comandament
"ejecuta" faig servir el protocol \\nomordinador\recurs compartit, em funcionen
amb tots els ordinadors.
Hi ha algu que s'hagi trobat amb el mateix?

Un altre petita questio: com es que si instalo el w2000 (des de 0) en un
ordinador, no puc fer que aquest validi contrassenyes.
En canvi si el que faig es instalar el w2000 en un ordinador que te el w98 i
valida, no hi ha cap problema?

salutacions