Asunto:Re: [aulainf] SEBAS
Fecha:Martes, 25 de Septiembre, 2001  22:36:25 (MET)
Autor:cacena <cacena @........es>

> Benvolguts companys,
> Soc Sebastiā Capella professor de primāria de l'escola ESTEL
VALLSECA de
http://www.xtec.es/~scapella/sebas/sebas.htm
www.xtec.es/~scapella/la.htm la mateixa
www.xtec.es/~scapella/sebas/orella/orella.htm   El
> xat. Converses en temps real mitjanįant jocs i debats
organitzats. Per
> cicle mitjā i superior.
> "LA VOLTA A ESPANYA AMB LES MATEMĀTIQUES" Fem Matemātiques i
coneguem
> Espanya...
> Es tracte de donar la volta a Espanya en el menys temps
possible. Les
> escoles participants poden comenįar a participar quan els
vagi bé, dins del
> període del curs escolar. Es comptabilitzarā el temps que
triguen. Es farā
> una classificació amb les diferents escoles participants.
S'haurā de seguir

_______
> http://www.eListas.net/
> Crea y administra tus propias listas de correo gratuitas, en
español.

> M'encanta la idea , perō malauradament aquest any m'degradat
a CM  , i no podré participar .
Els de Quart nivell no podrien participar com si fossin de
Cinquč ?

           Carme