Asunto:RE: [aulainf] Comptetències bàsiques primària
Fecha:Martes, 25 de Septiembre, 2001  22:11:07 (+0200)
Autor:Conchi López <clopez17 @........es>

Suposo que es pot demanar a qualsevol delegació territorial. Son 2
quadernets  de matemàtiques, un de català i un de castellà, un de socials i
un de naturals. A més hi ha llàmines de català i castellà per l'expressió
oral i una guia amb orientacions. És força material però si no puguessis
aconseguir els originals sempre podria fer-te còpies.
From:           "Conchi López" <clopez17@...>
To:             <aulainf@...>
Date sent:      Mon, 24 Sep 2001 22:54:21 +0200
Subject:        RE: [aulainf] Comptetències bàsiques primària