Asunto:RE: [aulainf] cursos en dilluns??
Fecha:Martes, 25 de Septiembre, 2001  22:42:43 (+0200)
Autor:Josep Pujadas i Jubany <jpujades @.......es>
En respuesta a:Mensaje 3085 (escrito por Pep Ribalta)

Hola!

Si no ho tinc malentès són els cursos i seminaris de Coordinació
d'Informàtica els que es fan en dilluns.

La resta, en diversos dies de la setmana. Per exemple, el curs passat, els
de vídeo digital de la meva zona eren en dijous.

Fins una altra,

Josep Pujadas