Asunto:[aulainf] cursos en dilluns??
Fecha:Domingo, 23 de Septiembre, 2001  23:17:39 (+0200)
Autor:Pep Ribalta <jribalt1 @........es>

Algu em sap explicar, el perquè aquest any  els cursos d'informàtica que oferta
el departament d' ensenyament no son en dilluns, sino que son en dimarts i
dijous?
 Jo tenia entès (potser no em vaig enterar de l'ordre que deia el contrari) que
tant els cursos com els seminaris (semperse) serien en dilluns, aixi ja podiem
"negociar" amb l'encarregat de fer horaris del nostre centre per que no ens
poses classes el dilluns a la tarda.
 Al solicitar que no em poses classes el dilluns a la tarda, ja nomes queden 2
posibles tardes (dimarts i dijous). Justament les tardes que aquest any es fan
els cursets.
I dilluns a la tarda?  Ni classes, ni cursets.