Asunto:RE: [aulainf] Recuperar informació d'un arxiu d'un d isquet
Fecha:Domingo, 23 de Septiembre, 2001  19:04:46 (+0200)
Autor:Josep M. SolÚ <jsole125 @........es>

Moltes grÓcies Antonio per la teva rÓpida resposta.
He provat el que tu dius i resulta que em diu que és un fitxer massa gran
per obrir-lo amb el bloc de notes. Em suggereix fer-ho amb el wordpad, per˛
a l'igual que el word es penja.
Em surt un missatge d'error dient que Winword ha provocat un error de pÓgina
no vÓlida en el m˛dul: MS09.dll de 023f
3098e656
Total, que estic veient en pantalla el document, per˛ no el puc utilitzar.
Si a algú sap d'alguna manera de provar de recuperar-lo...li estaré molt
agra´t.

Josep M Solé
jmsolevalls@...
jsole125@...