Asunto:[aulainf] cursos en dilluns
Fecha:Lunes, 24 de Septiembre, 2001  16:58:00 (MET)
Autor:jribalt1 <jribalt1 @........es>

Algu em sap explicar, el perquè aquest any  els cursos
d'informàtica que oferta el departament d' ensenyament no son
en dilluns, sino que son en dimarts i dijous?
 Jo tenia entès (potser no em vaig enterar de l'ordre que deia
el contrari) que tant els cursos com els seminaris (semperse)
serien en dilluns, aixi ja podiem "negociar" amb l'encarregat
de fer horaris del nostre centre per que no ens poses classes
el dilluns a la tarda.
 Al solicitar que no em poses classes el dilluns a la tarda, ja
nomes queden 2 posibles tardes (dimarts i dijous). Justament
les tardes que aquest any es fan els cursets.
I dilluns a la tarda?  Ni classes, ni cursets.

A veure si hi ha mes gent que s'ha trobat amb el mateix cas que
jo, potser encara es pot arreglar i fer algun canvi en la
convocatoria dels cursos.

salutacions