Asunto:Re: [aulainf] Alternativa gratuita al Picassa
Fecha:Miercoles, 16 de Marzo, 2016  17:45:53 (+0000)
Autor:Jacint <jacintcatalunya @.....es>

Efectivament google a transferit el servei de Picassa al servei google fotos (integrat dintre de google drive).

Sembla que no tots els serveis de google acaven tenint l'èxit esperat.

Segurament el pròxim servei a donar de baixa, vist de l'èxit que està tenint sigui el Google +

El Lunes 14 de marzo de 2016 18:44, Pep Nogueras <pepnogueras@iesvalltenes.cat> escribió:

Hola Joan,
l'alternativa √ɬ©s el FOTOS del Drive, de fet si tenies fotos al Picasa, les trobar√É s al Fotos del Drive. Al menys jo m'ho he trobat aix√ɬ≠!

Fins aviat!

Pep Nogueras
Ins La Vall del Tenes
Sta. Eul√É lia de Ron√ɬßana

El dia 11 de març de 2016, 16:08, JOAN BLANCO ESCUDERO <jblanco1@xtec.cat> ha escrit:
Acabo d'assabentar-me que el Picassa ha estat tancat, si més no per a noves publicacions.
Voldria con√ɬ®ixer alguna alternativa gratu√ɬĮta on publicar els √É lbums de fotos de l'escola
El flickr exigeix compte de yahoo i preferiria no haver de crear-ne una.

--
Joan Blanco
Escola del Bosc

AEIC (Associaci√ɬ≥ d'Ensenyants d'Inform√É tica de Catalunya)
http://www.aeic.es
ENSENYAMENT I INFORM√É‚ā¨TICA
1. Per un programari lliure i en catal√É
5. Suport t√ɬ®cnic i reconeixement coordinadors/es d'inform√É tica
| Participa als F√ɬ≤rums d'Inform√É tica de Centres de l'AEIC!     |
| - Fòrum general:   http://www.elistas.net/foro/aulainf       |
| - F√ɬ≤rum ofim√É tica: http://www.elistas.net/foro/oficentres    |

Ens trobar√É s a http://www.aeic.es

Pep Nogueras
Granollers
El Vallès Oriental

AEIC (Associació d'Ensenyants d'Informàtica de Catalunya)
http://www.aeic.es
ENSENYAMENT I INFORMÀTICA
1. Per un programari lliure i en català
5. Suport tècnic i reconeixement coordinadors/es d'informàtica
| Participa als Fòrums d'Informàtica de Centres de l'AEIC!     |
| - Fòrum general:   http://www.elistas.net/foro/aulainf       |
| - Fòrum ofimàtica: http://www.elistas.net/foro/oficentres    |

Ens trobaràs a http://www.aeic.es