Asunto:Re: [aulainf] Alternativa gratuita al Picassa
Fecha:Lunes, 14 de Marzo, 2016  18:44:45 (+0100)
Autor:Pep Nogueras <pepnogueras @............cat>

Hola Joan,
l'alternativa Ă©s el FOTOS del Drive, de fet si tenies fotos al Picasa, les trobarĂ s al Fotos del Drive. Al menys jo m'ho he trobat aixĂ­!

Fins aviat!

Pep Nogueras
Ins La Vall del Tenes
Sta. Eulàlia de Ronçana

El dia 11 de març de 2016, 16:08, JOAN BLANCO ESCUDERO <jblanco1@xtec.cat> ha escrit:
Acabo d'assabentar-me que el Picassa ha estat tancat, si més no per a noves publicacions.
Voldria conèixer alguna alternativa gratuïta on publicar els àlbums de fotos de l'escola
El flickr exigeix compte de yahoo i preferiria no haver de crear-ne una.

--
Joan Blanco
Escola del Bosc

AEIC (AssociaciĂł d'Ensenyants d'InformĂ tica de Catalunya)
http://www.aeic.es
ENSENYAMENT I INFORMĂ€TICA
1. Per un programari lliure i en catalĂ
2. MĂ­nims garantits en el currĂ­culum de l'alumnat
3. FormaciĂł professorat en el Centre, segons necessitats
5. Suport tècnic i reconeixement coordinadors/es d'informàtica
| Participa als Fòrums d'Informàtica de Centres de l'AEIC!     |
| - Fòrum general:   http://www.elistas.net/foro/aulainf       |
| - Fòrum ofimàtica: http://www.elistas.net/foro/oficentres    |

Ens trobarĂ s a http://www.aeic.es

Pep Nogueras