Asunto:Re: [aulainf] Tecnologia a la nova llei d'educació. LOMCE
Fecha:Miercoles, 3 de Octubre, 2012  10:42:22 (+0200)
Autor:Xavier Vilamanya <xvilamanya @.....com>

De veritat que quina pena d'ensenyament plantegen. Algun dia es posaran "al dia" o sempre la societat els anirā per davant?

Patčtic

2012/10/2 ANTONIO SERRANO TRIGO <aserran2@xtec.cat>
Hola Josep Maria, sembla que pinten bastos, Cal fer-hi un cop d' ull:

http://sociedad.elpais.com/sociedad/2012/09/30/actualidad/1349022252_108236.html

http://www.lamoncloa.gob.es/ConsejodeMinistros/Referencias/_2012/refc20120921.htm#CalidadEducativa

Potser que fem alguna cosa, no?

Salut,

Toni

El 01/10/12, Josep Maria <josep67cat@gmail.com> ha escrit:
> [...]
> espera?
>
> Tant sols es per comenįarne a fer difusió, no se pas si en treurem alguna
> cosa.
>
> Josep M Sardā

> Conoce chicas (o chicos) interesantes!
> En Amor.com vas a encontrar el amor de tu vida.
> CLIC AQUI ==>> http://www.tkqlhce.com/click-5646815-10783161

> ENSENYAMENT I INFORMĀTICA
> 1. Per un programari lliure i en catalā
> 5. Suport tčcnic i reconeixement coordinadors/es d'informātica
> | Participa als Fōrums d'Informātica de Centres de l'AEIC! |

AEIC (Associació d'Ensenyants d'Informātica de Catalunya)
http://www.aeic.es

Ens trobarās a http://www.aeic.es