Asunto:Re: [aulainf] Alternativa gratuita al Picassa
Fecha:Miercoles, 16 de Marzo, 2016  17:45:53 (+0000)
Autor:Jacint <jacintcatalunya @.....es>

Efectivament google a transferit el servei de Picassa al servei google fotos (integrat dintre de google drive).

Sembla que no tots els serveis de google acaven tenint l'èxit esperat.

Segurament el pròxim servei a donar de baixa, vist de l'èxit que està tenint sigui el Google +

El Lunes 14 de marzo de 2016 18:44, Pep Nogueras <pepnogueras@iesvalltenes.cat> escribió:

Hola Joan,
l'alternativa és el FOTOS del Drive, de fet si tenies fotos al Picasa, les trobaràs al Fotos del Drive. Al menys jo m'ho he trobat així!

Fins aviat!

Pep Nogueras
Ins La Vall del Tenes
Sta. Eulàlia de Ronçana

El dia 11 de març de 2016, 16:08, JOAN BLANCO ESCUDERO <jblanco1@xtec.cat> ha escrit:
Acabo d'assabentar-me que el Picassa ha estat tancat, si més no per a noves publicacions.
Voldria conèixer alguna alternativa gratuïta on publicar els àlbums de fotos de l'escola
El flickr exigeix compte de yahoo i preferiria no haver de crear-ne una.

--
Joan Blanco
Escola del Bosc

AEIC (Associació d'Ensenyants d'Informàtica de Catalunya)
http://www.aeic.es
ENSENYAMENT I INFORMÀTICA
1. Per un programari lliure i en català
5. Suport tècnic i reconeixement coordinadors/es d'informàtica
| Participa als Fòrums d'Informàtica de Centres de l'AEIC!     |
| - Fòrum general:   http://www.elistas.net/foro/aulainf       |
| - Fòrum ofimàtica: http://www.elistas.net/foro/oficentres    |

Ens trobaràs a http://www.aeic.es

Pep Nogueras