Asunto:[aulainf] =?UTF-8?Q?Conversi=C3=B3_de_una_Mint_en_una_Linkat?=
Fecha:Jueves, 13 de Diciembre, 2012  17:53:03 (+0100)
Autor:Josep Maria <josep67cat @.....com>

Hola,

He deixat al meu bloc, bloc.tecnocat.eu, en tres pases com convertir una Mint mate 12, en una imatge Linkat.

Ja sabem que la Likat a vegades ens porta certs problemes, i una Mint, no és més que una Ubuntu retocada, per tant en algun moment ens pot anar bé, canviar una per l'altra, i si pot ser que els usuaris no s'adonin massa molt millor, que a molta gent li causa transtorns si canviem masses coses i no es un windows.

Així que si algu en té ganes..., només em queden 2 coses pendents:

1.- Copiar el format de un usuari a un altra, que ho publicaré els propers dies,..
2.- Modificar el grub, que està ampliament documentat a la web, i com a la màquina virtual no em surt, és complicat comprovar-ho.

Que en gaudiu tots/tes,

i Bones festes!

Josep M Sardà