Asunto:Re: [aulainf] Re: instal·lació moodle
Fecha:Martes, 23 de Octubre, 2012  18:13:07 (+0200)
Autor:JOAN BLANCO ESCUDERO <jblanco1 @....cat>
En respuesta a:Mensaje 22107 (escrito por Josep Pujadas i Jubany)

Hola, Josep

Seguint les instruccions del minimanual que he seguit en tot el procés, ja vaig crear l'arxiu amb l'ordre phpinfo abans d'instal·lar moodle. Anava, i va, bé, sembla.

El que veig ara, en revisar-lo, és que informa que tinc deshabilitat el "Suport de Directori Virtual"; mentre l'apache2.conf té una línia que diu Include sites-enabled/ i allà apunta a un fitxer "default" que, entre altres coses, fa referència al directory var/www.
Aquesta contradicció em desorienta.

O sigui que ja no sé què editar. Hauré d'abandonar la idea de provar moodle fins disposar d'informació més clara, no tinc ganes de perdre el temps amb l'anglès.

Gràcies per tot plegat.

--
Joan Blanco
Escola Princesa Sofia