Asunto:Re: [aulainf] adreįa xtec vídeo
Fecha:Jueves, 4 de Julio, 2013  12:31:58 (+0200)
Autor:M. Dolors Amorķs <mdolors.amoros @.....com>

Bon dia Josep,

Grācies per la teva informació.

M. Dolors Amorós

El 4 de juliol de 2013 10.52, Josep M Comas Comas <jmcomas@thaubcn.iccic.edu> ha escrit:
Bon dia M. Dolors,
El servidor s'anomena ViXTEC, http://www.xtec.cat/binaris/ftpvideo/index.htm
Desconec si realment funciona.

Josep M Comas

De: M. Dolors [mdolors.amoros@gmail.com]
Enviat el: dimecres, 3 / juliol / 2013 12:08
Per a: aulainf@eListas.net
Tema: [aulainf] adreįa xtec vídeo

Bon dia,

Fa un cert temps per poder pujat els clips de vídeo que realitzāvem i poder-los veure a la web,
no es feia mitjanįant ftp com ara, hi havia una pāgina concreta del departament on es pujaven
solament els clips, per no carregar els altres servidors. Aquest clips tenien l'extensió .rm, els
pujaves i copiaves l'enllaį on et convenia. Algú recorda l'adreįa de la pāgina? He preguntat al
Departament, SAU, sense čxit, solament em parlen del ftp. I no és aixō.

Grācies avanįades.

M. Dolors Amorós

DeepSkyColors en Facebook!

AEIC (Associació d'Ensenyants d'Informātica de Catalunya)
http://www.aeic.es
ENSENYAMENT I INFORMĀTICA
1. Per un programari lliure i en catalā
5. Suport tčcnic i reconeixement coordinadors/es d'informātica
| Participa als Fōrums d'Informātica de Centres de l'AEIC!     |
| - Fōrum general:   http://www.elistas.net/foro/aulainf       |
| - Fōrum ofimātica: http://www.elistas.net/foro/oficentres    |

Ens trobarās a http://www.aeic.es