Asunto:Re: [aulainf] Re: instal·lació moodle
Fecha:Lunes, 22 de Octubre, 2012  20:18:01 (+0200)
Autor:JOAN BLANCO ESCUDERO <jblanco1 @....cat>
En respuesta a:Mensaje 22103 (escrito por Josep Pujadas i Jubany)

Gràcies per les indicacions.

L'http.conf el tenia absolutament en blanc i així l'he acabat deixant.
He provat d'afegir la variable carpeta virtual però tampoc me'n surto. He vist que ja està definida en sites-enabled i crec que correctament: var/www encara que és força més extens. En lloc fa referència a moodle.

A l'enllaç que em facilites sobre les seccions configurables no acabo de trobar res, a part de les carpetes virtuals, que sàpiga aprofitar actualment. Recordo que no tinc formació prèvia sobre moodle ni aquests components.
Havia muntat servidors web, ftp i de correu sobre OS/2 amb facilitat al meu sobretaula, però eren altres temps i el programari era més senzill de configurar.

El config.php (suposo que de moodle) ja el tinc editat (Bé o malament, encara no ho sé), però sembla que el problema actual correspondria, com apuntes, a un deficient configuració de l'apache.

Seguiré buscant. De moment sí havia avançat amb les passes suggerides per Josep Maria Roca però acabo en un carreró sense sortida, no sé si podré continuar avançant.

Gràcies

--
Joan Blanco
Escola Princesa Sofia