Asunto:Re: [aulainf] instalˇlació moodle
Fecha:Lunes, 22 de Octubre, 2012  08:59:00 (+0200)
Autor:Josep Maria Roca <josepmariaroca @.....com>

Hola Joan,
Mira de crear un arxiu.html a la carpeta var/ww/moodle amb unes paraules, per exemple "Hola que tal" i comprova que et funciona amb localhost/moodle/arxiu.html
Si et funciona canvia el nom per arxiu.php i comprova novament el seu funcionament. Si no és el cas es possible que tinguis mal configurat el php.
Ja hem dirās alguna cosa per poder-te ajudar més.
Cordialment,
Josep Maria Roca

2012/10/21 JOAN BLANCO ESCUDERO <jblanco1@xtec.cat>
Hola

Estava provant d'instalˇlar moodle en localhost per veure si era capaį de gestionar-lo sense cap formació prčvia.

El cas és que he aconseguit, sembla, que funcionin els serveis previs: Apache, Mysql, php5 i phpmyadmin; perō el navegador no informa de res en introduir l'adreįa localhost/moodle. Si el poso en majúscula (havia creat una base de dades Moodle i altra moodle) si informa que no existeix, lōgic perquč no he creat la carpeta.
Faig servir Kubuntu 11.10 i moodle estā a la carpeta var/www/moodle. Al molt breu "manual" que havia seguit per fer-ne la instalˇlació recomenava editar un fitxer anomenat config.php amb dades sobre usuari i paraula de pas. Encara que no ho hagi fet bé esperava alguna informació del navegador, Mozilla 13.0.1, perō no fa res.

Esperava que algú em pugui orientar sobre quins són els fitxers de configuració per veure quč és el no faig bé. Les versions del programari previ són superiors a les mínimes recomanades per la darrera versió de moodle.

--
Joan Blanco
Escola Princesa Sofia

AEIC (Associació d'Ensenyants d'Informātica de Catalunya)
http://www.aeic.es
ENSENYAMENT I INFORMĀTICA
1. Per un programari lliure i en catalā
5. Suport tčcnic i reconeixement coordinadors/es d'informātica
| Participa als Fōrums d'Informātica de Centres de l'AEIC!     |
| - Fōrum general:   http://www.elistas.net/foro/aulainf       |
| - Fōrum ofimātica: http://www.elistas.net/foro/oficentres    |

Ens trobarās a http://www.aeic.es