Asunto:Re: [aulainf] Exportar dades de gmail a local
Fecha:Lunes, 25 de Julio, 2011  19:06:19 (+0200)
Autor:Xavier Beā <xavier.bea @.....com>
En respuesta a:Mensaje 22077 (escrito por joan.canet)

Hola Joan,
Espero que et serveixen aquestes dues opcions:
http://mail.google.com/support/bin/answer.py?hl=es&answer=34030
http://gmail-backup.softonic.com/

Xavier

El 25 de juliol de 2011 15:32, <joan.canet@gmail.com> ha escrit:
Hola. Voldria cončixer si hi ha alguna manera de fer-se cōpies de seguretat dels continguts dels missatges enviats i rebuts via Gmail (no calen els arxius adjunts, dels quals ja en tinc cōpia en local), de manera que, comprimint-los o a través d'alguna imatge o bloc de notes, els pogués (exportar)tenir i conservar en el meu ordinador en local. Aprofito per saludar a tothom ben cordialment. Grācies. Joan Canet

BeRuby te regala un euro!
beruby

AEIC (Associació d'Ensenyants d'Informātica de Catalunya)
http://www.aeic.es
ENSENYAMENT I INFORMĀTICA
1. Per un programari lliure i en catalā
5. Suport tčcnic i reconeixement coordinadors/es d'informātica
| Participa als Fōrums d'Informātica de Centres de l'AEIC!     |
| - Fōrum general:   http://www.elistas.net/foro/aulainf       |
| - Fōrum ofimātica: http://www.elistas.net/foro/oficentres    |

Ens trobarās a http://www.aeic.es

BeRuby te regala un euro!