Asunto:[aulainf] Compatibilitat fitxers .mo diferents distribucions
Fecha:Lunes, 18 de Julio, 2011  17:48:18 (+0200)
Autor:JOAN BLANCO ESCUDERO <jblanco1 @....cat>

Hola i bon estiu

La pregunta és:
És possible fer servir fitxers d'idioma (*.mo) d'una aplicació, com per exemple Gimp, inclosa en la distribució de la linkat, en la mateixa aplicació inclosa en una distribució basada en debian, com Kubuntu?

Què caldria fer, en cas de ser afirmativa la resposta?
El meu sistema no em deixa fer una còpia ni tan sols em demana privilegis de root.

--
Joan Blanco
Escola Princesa Sofia

BeRuby te regala un euro!