Asunto:Re: [aulainf] incidència ADSL
Fecha:Miercoles, 23 de Marzo, 2011  13:47:48 (+0000)
Autor:Jacint <jacintcatalunya @.....es>
En respuesta a:Mensaje 22065 (escrito por Ramon Bernaus V)

De moment sembla que trucant al telèfon 900 701 444 ha sigut posar oli en un llum.

Han pogut resoldre la incidència que tenia el router.

Més que res per si algu més s'hi troba.

Que ho sapiga, ja que a vegades no saps a qui t'has de dirigir.

Bona tarda, i un cop més gràcies per tot.

Jacint