Asunto:RE: [aulainf] adreša xtec vídeo
Fecha:Jueves, 4 de Julio, 2013  08:52:43 (+0000)
Autor:Josep M Comas Comas <jmcomas @.............edu>

Bon dia M. Dolors,
El servidor s'anomena ViXTEC, http://www.xtec.cat/binaris/ftpvideo/index.htm
Desconec si realment funciona.

Josep M Comas

De: M. Dolors [mdolors.amoros@gmail.com]
Enviat el: dimecres, 3 / juliol / 2013 12:08
Per a: aulainf@eListas.net
Tema: [aulainf] adreša xtec vídeo

Bon dia,

Fa un cert temps per poder pujat els clips de vídeo que realitzÓvem i poder-los veure a la web,
no es feia mitjanšant ftp com ara, hi havia una pÓgina concreta del departament on es pujaven
solament els clips, per no carregar els altres servidors. Aquest clips tenien l'extensió .rm, els
pujaves i copiaves l'enllaš on et convenia. Algú recorda l'adreša de la pÓgina? He preguntat al
Departament, SAU, sense Ŕxit, solament em parlen del ftp. I no és aix˛.

GrÓcies avanšades.

M. Dolors Amorós

DeepSkyColors en Facebook!

AEIC (Associació d'Ensenyants d'InformÓtica de Catalunya)
http://www.aeic.es
ENSENYAMENT I INFORM└TICA
1. Per un programari lliure i en catalÓ
5. Suport tŔcnic i reconeixement coordinadors/es d'informÓtica
| Participa als F˛rums d'InformÓtica de Centres de l'AEIC!     |
| - F˛rum general:   http://www.elistas.net/foro/aulainf       |
| - F˛rum ofimÓtica: http://www.elistas.net/foro/oficentres    |

Ens trobarÓs a http://www.aeic.es

DeepSkyColors en Facebook!