Asunto:[aulainf] Exportar dades de gmail a local
Fecha: 25 de Julio, 2011  15:32:46 (+0200)
Autor:joan.canet <joan.canet @.....com>

Hola. Voldria cončixer si hi ha alguna manera de fer-se cňpies de seguretat dels continguts dels missatges enviats i rebuts via Gmail (no calen els arxius adjunts, dels quals ja en tinc cňpia en local), de manera que, comprimint-los o a través d'alguna imatge o bloc de notes, els pogués (exportar)tenir i conservar en el meu ordinador en local. Aprofito per saludar a tothom ben cordialment. Grŕcies. Joan Canet

BeRuby te regala un euro!
beruby