Asunto:Re: [aulainf] incidència ADSL
Fecha:Lunes, 21 de Marzo, 2011  14:44:04 (+0100)
Autor:Francesc Maldonado <francesc.maldonado @.....com>

Hola Jacint, jo crec que tens que trucar al SAU CTTI:
SAU CTTI per temes de connexions, línies ADSL, línies de telèfon i centraletes. (900 701 444). SAU EDUCACIÓ per qualsevol altre tema: SAGA, avaries,
Salutacions
Francesc Maldonado

El 21 de març de 2011 14:30, Jacint <jacintcatalunya@yahoo.es> ha escrit:
Hola el motiu del meu missatge es per comentar incidència que tenim a l'escola amb la linia ADSL per saber com poder-ho arreglar.

Hem obert incidència de SAU ha vingut un tècnic de T-System, però no acabem de saber perquè la linia ADSL ha deixat de funcionar.

El router CISCO contnua funcionant de manera normal (fas un ping i reb correctament els paquets).

Aquest mati hem trucat a Telefonica, pero ens diuen que la linia de internet no depen de Telefonica.

Algu sap algun numero de telefon on podem dirigir-nos?

O algun telèfon de XTEC o algun altre dels que ens subministren internet.

Moltes gràcies,

Jacint

BeRuby te regala un euro!
beruby

AEIC (Associació d'Ensenyants d'Informàtica de Catalunya)
http://www.aeic.es
ENSENYAMENT I INFORMÀTICA
1. Per un programari lliure i en català
5. Suport tècnic i reconeixement coordinadors/es d'informàtica
| Participa als Fòrums d'Informàtica de Centres de l'AEIC!     |
| - Fòrum general:   http://www.elistas.net/foro/aulainf       |
| - Fòrum ofimàtica: http://www.elistas.net/foro/oficentres    |

Ens trobaràs a http://www.aeic.es

BeRuby te regala un euro!