Asunto:Re: [aulainf] incidència ADSL
Fecha:Lunes, 21 de Marzo, 2011  18:29:42 (+0100)
Autor:Ramon Bernaus V <rbernau1 @....cat>

Al 21/03/11 14:44, En/na Francesc Maldonado ha escrit:

Hola Jacint, jo crec que tens que trucar al SAU CTTI:
SAU CTTI per temes de connexions, línies ADSL, línies de telèfon i centraletes. (900 701 444). SAU EDUCACIÓ per qualsevol altre tema: SAGA, avaries,
Salutacions
Francesc Maldonado

El 21 de març de 2011 14:30, Jacint <jaatalunyalunya@...> ha escrit:
Hola el motiu del meu missatge es per comentar incidència que tenim a l'escola amb la linia ADSL per saber com poder-ho arreglar.

Hem obert incidència de SAU ha vingut un tècnic de T-System, però no acabem de saber perquè la linia ADSL ha deixat de funcionar.

El router CISCO contnua funcionant de manera normal (fas un ping i reb correctament els paquets).

Aquest mati hem trucat a Telefonica, pero ens diuen que la linia de internet no depen de Telefonica.

Algu sap algun numero de telefon on podem dirigir-nos?

O algun telèfon de XTEC o algun altre dels que ens subministren internet.

Moltes gràcies,

Jacint

Hola Jacint i Francesc

Jo vaig trucar per un cas similar al 900 701 444, que és de telefònica, i em van dir que havia de fer-ho al 903 532 100, tal com s'explica en aquesta pàgina:
http://www.xtec.cat/at_usuari/sau/avaries/

Si has passat incidència al SAU, et demanaran el número de registre.

Ramon Bernaus

BeRuby te regala un euro!
beruby