Asunto:Re: [aulainf] Intraweb i notícies sense editor HTML
Fecha:Viernes, 5 de Noviembre, 2010  09:35:11 (+0100)
Autor:Antoni Ginard <aginard @....cat>
En respuesta a:Mensaje 22025 (escrito por Sergi Tur Badenas)

áá á áHola Sergi,

Comprova que el m˛dul que gestiona els editors visuals (scribite) estigui activat per al m˛dul de notícies. Has d'anar a Administració --> Utilitats i entrar a l'administració de l'scribite. AllÓ veurÓs quins m˛duls poden utilitzar l'editor visual i podrÓs canviar-ne la configuració.

Salutacions,

Toni Ginard

El 4 de novembre de 2010 7:32, Sergi Tur Badenas <sergi.tur@upc.edu> ha escrit:
Us plantejo un dubte que tinc:

Tenim una Intraweb (maqueta modificada de Zykula per a centre
d'ensenyament).

Avui m'he adonat que als continguts puc utilitzar un editor HTML, per˛
en canvi a les notícies no: es pot posar html per˛ s'ha de posar el codi
directament.

Aix˛ és normal? Hi ha alguna manera d'activar/utilitzar l'editor HTML al
gestor de notícies d'Intraweb?

Salutacions,
--
Sergi Tur http://acacha.org/mediawiki

AEIC (Associació d'Ensenyants d'InformÓtica de Catalunya)
http://www.aeic.es
ENSENYAMENT I INFORM└TICA
1. Per un programari lliure i en catalÓ
5. Suport tŔcnic i reconeixement coordinadors/es d'informÓtica
| Participa als F˛rums d'InformÓtica de Centres de l'AEIC!     |
| - F˛rum general:   http://www.elistas.net/foro/aulainf       |
| - F˛rum ofimÓtica: http://www.elistas.net/foro/oficentres    |

Ens trobarÓs a http://www.aeic.es