Asunto:Re: [aulainf] Accedir a HD en xarxa
Fecha:Sabado, 18 de Septiembre, 2010  08:11:41 (+0200)
Autor:Josep Maria <josep67cat @.....com>

Hola Joan,

perdona el meu descontrol, però m'han fet adonar que et vaig dir una cosa incorrecta, be tot era incorrecte, em sap greu.

En teoria si es un heura, la xarxa 0 es veu des de la xarxa 130, per tant no hauries de tenir cap problema i com a molt seria la mascara, però no crec. Ara amb la última modificació de l'estiu no ho se, ho he de provar, ja diré alguna cosa.

Em sap greu

Josep M Sardà
IES Ramon Turró i darder
Malgrat de Mar