Asunto:Re: [aulainf] conexió internet xtec AD SL i router Cisco
Fecha:Jueves, 28 de Octubre, 2010  05:28:53 (+0200)
Autor:Sergi Tur Badenas <sergi.tur @...edu>
En respuesta a:Mensaje 22021 (escrito por Jacint)

Jacint wrote:
> El motiu del meu missatge es per saber si algun altre usuari de xtec
> ADSL a traves de router CISCO ha experimentat una disminució en la
> velocitat de la connexió aquesta setmana.

A nosaltres ens va deixar d'anar per que ens el van configurar per
utilitzar Fortinet, que entenc que és un trasto que posen als centres
que tenen 1x1, perň que a naltros que no tenim 1x1 ni Fortinet va
provocar que deixes d'anar. Per la resta funciona igual que sempre.

Salutacions,
--
Sergi Tur http://acacha.org/mediawiki