Asunto:[aulainf] conexió internet xtec ADSL i router Cisco
Fecha:Miercoles, 27 de Octubre, 2010  15:15:26 (+0100)
Autor:Jacint <jacintcatalunya @.....es>

El motiu del meu missatge es per saber si algun altre usuari de xtec ADSL a traves de router CISCO ha experimentat una disminució en la velocitat de la connexió aquesta setmana.

Abans de obrir incidencia volia estar segur que no es tractes alguna incidencia general de Xtec cap a tots els centres.

Si algu ha tingut alguna incidencia aquesta setmana en la velocitat de la connexió que m'ho fagi saber.

Moltes grŕcies,

Salutacions,

Jacint