Asunto:Re: [aulainf] Accedir a HD en xarxa
Fecha:Sabado, 18 de Septiembre, 2010  15:54:16 (+0200)
Autor:=?UTF-8?Q?Dr=2E_Joan_de_Gr=C3=A0cia?= <jdegra25 @.....com>

Hola,

La solucio passa per configurar al HD la ip 192.168.0.5 com a porta de sortida. Aixi la xarxa docent tambe hi podra accedir.

Joan

El 18/09/2010 14:09, "JOAN BLANCO ESCUDERO" <jblanco1@xtec.cat> escribió:

Gr√†cies, Josep, i per res t'has d'amo√Įnar, faltaria m√©s.

Efectivament estic parlant d'integració de les xarxes creades amb el projecte Heura, que inclou cablejat i wifi.
Es tracta d'aconseguir que tant els ordinadors connectats via cable com els wifi puguin accedir a aquest disc dur. Tots tenen accés a Internet, uns a través de la passarel·la 192.168.0.1 i els altres amb 192.168.130.1
La màscara és la mateixa per a tots dos grups 255.255.255.0
Suposo que tots dos grups coincideixen i hi accedeixen al router (√ļnic al centre amb connexi√≥ telef√≤nica) a trav√©s del ROSC0. Per aix√≤ he dedu√Įt que el router deu tenir doble IP interna o b√© el ROSC0 est√† configurat des del Departament d'alguna forma que no arribo a entendre i permet que els wifi hi accedeixin a internet malgrat el router tingui la IP 192.168.0.1
Encara que tots aquests ordinadors estan dins d'un mateix Grup de Treball (Aula) no es veuen els connectats amb cable amb els wifi i per aquest motiu els wifi no veuen el Disc dur, configurat amb IP dins els rang 192.168.0.x
I aquest és el tema que voldríem solucionar o, si més no, entendre, per tal de buscar alguna alternativa que doni satisfacció a la nostra intenció.

El 18 de setembre de 2010 8:11, Josep Maria <josep67cat@gmail.com> ha escrit:

--
Joan Blanco
Escola Princesa Sofia

Consultas recomendadas
Servicios de Revelado Digital | Antivirus | Cargadores de bater√≠as | Dise√Īo Web

Crea tu propia Red Social de Noticias
O participa en las muchas ya creadas. ¬¡Es lo √ļltimo, es √ļtil y divertido! ¬¿A qu√© esperas?

AEIC (Associació d'Ensenyants d'Informàtica de Catalunya)
http://www.aeic.es
ENSENYAMENT I INFORMÀTICA
1. Per un programari lliure i en català
5. Suport tècnic i reconeixement coordinadors/es d'informàtica
| Participa als Fòrums d'Informàtica de Centres de l'AEIC!     |
| - Fòrum general:   http://www.elistas.net/foro/aulainf       |
| - Fòrum ofimàtica: http://www.elistas.net/foro/oficentres    |

Ens trobaràs a http://www.aeic.es