Asunto:[aulainf] Re: [eltermometretic] Intenten robar areces de la Xtec?
Fecha:Martes, 14 de Septiembre, 2010  13:40:19 (+0200)
Autor:M. Dolors Amorós <mdolors.amoros @.....com>

Hola,

Us passo aquesta adreça per si voleu fer una ullada

--
M. Dolors

El 14 de setembre de 2010 9:59, eduard cercos <ecercos@xtec.cat> ha escrit:
Hola,

ja fa temps que rebem intents de phising i aquest no és precissament dels més elaborats... No s'han 'currat' ni una pàgina falsa d'introducció de dades!! Tot i així, sempre hi cau algun despistat i aprofiten per enviar spam amb el vostre compte, fent que se us bloquegi quan aquest és detectat pels servidors de la XTEC o de Google.

Teniu a la pàgina http://www.xtec.cat/at_usuari/phishing.html més informació per fer còrrer.

--
eduard cercos <ecercos@xtec.cat>

El dl 13 de 09 de 2010 a les 12:17 +0200, en/na Josep Maria va escriure:
Hola,

una companya m'ha fet arribar aquest correu que li han enviat:

> De: Avaries i Helpdesk <webmaster@xtec.cat>
> Fecha: 12 de septiembre de 2010 22:57:04 GMT+02:00
> Para: xxxxx@xtec.cat
> Asunto: Xtec Email Alert--(xxxxxx@xtec.cat)
> Responder a: itu@mail2webmaster.com
>
> XTEC Correo electrónico del usuario (xxxxxx@xtec.cat),
>
> Este mensaje es de la Xaraxa Telematica Educativa de Catalunya Mail centro de mensajes a todo el personal y los estudiantes. En estos momentos estamos actualizando nuestra base de datos y e-mail centro y esta es nuestra última notificación a los you.we han enviado varios mensajes a usted sin respuesta de usted.

> [...]

Com es evident segur que intenten aconseguir les dades de manera
fraudulenta, si voleu avisar als vostres companys/es.

Josep M Sardà
IES Ramon Turrò i Darder
 Malgrat de Mar

--
Has rebut aquest missatge perquè estàs subscrit al
grup "eltermometretic" de Grups de Google.

Per a donar-te de baixa d'aquest grup, envia un correu electrònic a

Si vols més opcions, visita aquest grup a
http://groups.google.es/group/eltermometretic?hl=ca?hl=ca