Asunto:=?UTF-8?Q?Re=3A_=5Baulainf=5D_Equipament_cat=C3=A0leg?=
Fecha:Miercoles, 9 de Septiembre, 2009  23:31:33 (+0100)
Autor:=?UTF-8?Q?Joan_Sede=C3=B1o_Lobato?= <joan.sedeno @.....com>
En respuesta a:Mensaje 21581 (escrito por Josep Pujadas i Jubany)

Hola

Al meu centre van portar els portàtils que havíem demanat (amb Linkat) a principi de juliol. Però no els podem fer servir perquè no-sé-què-passa amb uns paquets que s'hauria de descarregar del repositori i aquest repositori em-sembla-que-no-és-actiu. Aquests paquets els intenta descarregar quan volem configurar l'accés a les unitats P, S i T o quan intentem configurar/instal·lar la impressora en xarsa.

I el mateix ens passa amb els 20 PC que -pel nostre compte- vam instal·lar al maig amb Linkat 2 amb mil hores particulars.

En les dues setmanes que portem ja ha vingut un cop el noi del In-Situ, va perdre tot el temps intentant-ho. He escrit 2 vegades a la corrdinació territorial i m'han passat enllaços amb documents que com solucionar-ho.... QUI HO FARÀ ABANS DEL DIA 14?

Situació: més de 30 ordinadors que no podem fer servir. APOSTEU PER LA LINKAT... APOSTEU

Joan Sedeño

El 8 / setembre / 2009 11:11, Josep Pujadas i Jubany <josep@bellera.cat> ha escrit:
On Mon, 7 Sep 2009 19:13:23 +0000 (GMT), Josep Mejias wrote
> Hola,
> Sabeu com està el repartiment del material informàtic que envia el
Departament? Algú a començat a rebre els projectors multimèdia del catàleg?
> Una setmana més i ja tenim tot el personal apunt!!!
> Fins ara,
> Josep
Josep,

Estem igual i el coordinador de l'Àrea TIC de la nostra Delegació diu
que "en breu" i que (si volem saber-ne més) truquem nosaltres a l'empresa ...

En el GEPSE, ben amagat, a [Dotacions] [Documentació Dotacions]
[Comunicacions/Protocols] hi ha els lots i l'empresa que toca.

Salutacions,

Josep Pujadas i Jubany
Professor de Tecnologia
Coordinador TIC de www.bellera.cat

Consultas recomendadas
Mantenimiento de redes | Publicidad en Internet | Cartuchos de tinta para impresoras | Cursos de electrónica

AEIC (Associació d'Ensenyants d'Informàtica de Catalunya)
http://www.aeic.es
ENSENYAMENT I INFORMÀTICA
1. Per un programari lliure i en català
5. Suport tècnic i reconeixement coordinadors/es d'informàtica
| Participa als Fòrums d'Informàtica de Centres de l'AEIC!     |
| - Fòrum general:   http://www.elistas.net/foro/aulainf       |
| - Fòrum ofimàtica: http://www.elistas.net/foro/oficentres    |

Ens trobaràs a http://www.aeic.es

Joan Sedeño
Àrea de Formació
Associació Espiral: Educació i Tecnologia
Av. Mare de Deu de Bellvitge, 100 (CETEI)
08907 L'Hospitalet de Llobregat (Barcelona)