Asunto:[aulainf] Problemes amb l'heura?
Fecha:Martes, 8 de Septiembre, 2009  21:13:04 (+0200)
Autor:=?UTF-8?Q?Dr=2E_Joan_de_Gr=C3=A0cia?= <jdegra25 @.....com>

Hola,

Us vull explicar el que he vist en una instal.lacio heura.

La ip del rosco es la 192.168.0.5. Aixo es sabut per tothom i per tant ja tenim cura de no utilitzar aquesta ip.

Ara be, el que ningu no diu es que si el centre utilitza la xarxa 192.168.1 li assignen la ip 192.168.1.1 al rosco i aixo entra en conflicte amb la mateixa ip que te l'adsl de la xteec des de fa temps.

Aixo pot provocar conflictes a la xarxa.

Jo estic a l'espera que des d'un parell de centres em confirmin si canviant la IP (ja veieu quin esforç s'ha de fer) se solucionen els problemes. No obstant, NO HAN D'HAVER 2 IPs DUPLICADES AMB COSES TAN DELICADES COM LA XARXA I L'ADSL.

Ho publicarem al portal eltermometretic en cas que les sospites siguin certes.

Joan