Asunto:Re: [aulainf] Clonacio de maquines
Fecha:Lunes, 7 de Septiembre, 2009  08:35:37 (+0200)
Autor:Sergi Tur Badenas <sergi.tur @...edu>
En respuesta a:Mensaje 21574 (escrito por Josep Pujadas i Jubany)

En/na Josep Pujadas i Jubany ha escrit:
> On Sun, 6 Sep 2009 10:31:12 +0200, IES Ramon Turró Darder wrote

> clonar una
> aula fas servir algun altra sistema, és així?
>
> Vam fer proves amb CloneZilla i DRBL (el servidor de CloneZilla) per˛ ...
>
> Només tenim Windows a les estacions i seguim fent servir Ghost 8. Com que
> aquesta versió de Ghost és forša antiga, un dels problemes que té són les
> arrancades. Per solventar aquest problema fem servir Ghost32.exe
> (l'executable per a Windows, no l'executable MS-DOS) amb Bart PE, que és un
> Windows XP arrancable en CD o en llapis USB.

Josep, potser se m'escapa alguna cosa per˛ no se quin problema és tenir
només Windows a les estacions de treball... Aix˛ no impedeix utilitzar
clonezilla no? o sí?

> Els temps de clonació (en local) entre CloneZilla i Ghost ens eren
> similars,
> per˛ tenim una imatge única i les mides dels discos són diferents, la qual
> cosa ens féu tornar a Ghost.

Clonezilla suporta discos de diferents mides... Nosaltres tampoc teniem
tots els discs iguals...

> Espero haver aclarit el tema.

GrÓcies per la info

Salutacions,