Asunto:[aulainf] Acceleració d'internet 2
Fecha:Lunes, 7 de Septiembre, 2009  08:15:23 (+0200)
Autor:Josep M SolÚ <jsole125 @.............com>

Hola companys i companyes,

Tot i que us he anat seguint, la veritat és que fa quatre cursos que no era
coordinador, per˛ ara ho torno a ser en un altre centre (primÓria). Fa pocs
dies que ho sé i la veritat que estic pensant per on tirar, ja que disposo de
molt poques hores i un dia de tŔcnic, si no es redueix!

Tinc un munt de preguntes a fer, estan en un mateix missatge perquŔ les trobo
relacionades... més o menys.

M'ha cridat l'atenció, darrerament, el fil sobre acceleració d'Internet.
Trobo molt interessant aix˛ de tenir una mena de servidor d'actualitzacions i
antivirus. Com ho teniu muntat?

Per altra banda feu servir proxy? Quin? Hi feu filtratge de continguts? En cas
que sí, alenteix la navegació?

Quins antivirus us donen més bon resultat? On els teniu instalĚlats? No us
alenteixen molt les mÓquines? Quina política de seguretat feu servir davant
els emmagatzematges usb?

Molt agra´t per endavant

Josep M Solé