Asunto:Re: [aulainf] Clonacio de maquines
Fecha:Domingo, 6 de Septiembre, 2009  19:30:28 (+0200)
Autor:Alejandro Castán Salinas <alexcastan @.....com>

Hola

Josep Pujadas i Jubany va escriure:

> Certament, CloneZilla está molt bé i és LLIURE. Nosaltres el vam fer servir
> pel clonar màquines el juny/juliol de 2008 ... La pega que hi havia llavors
> era el redimensionament de discos.

Crec que si permet redimensionar els discos si se treballa en "mode expert"

> Per als servidors FreeBSD vaig trobar un script PERL que t'ho fa tot,
> redimensionament de discos inclosa. Una meravella! Amb els BSD (UNIX
> lliures) ni Ghost, ni CloneZilla funcionen.

A versiona antigues de Clonezilla (no sé com està ara) permetia
seleccionar la eina de clonació: dd, partimage, ... Hi han eines com
"dd" que clonen sector a sector i crec que llavors haurien de permetre
clonar particions de tot tipus.

Àlex