Asunto:[aulainf] Gruip A
Fecha:Domingo, 6 de Septiembre, 2009  18:36:09 (+0200)
Autor:IES Ramon Turró Darder <iesmalgrat @.....com>

Hola,

Ara em direu i que te a veure la famosa Grip A amb aquesta llista, i es que he mirat les recomanacions i m'he trobat amb això:

"Netejar i desinfectar regularment amb els productes habituals les superfícies dures;
sobretot les que l’alumnat utilitza amb freqüència i les que entren més en contacte amb
les mans (llapis, taules, teclats d’ordinador, ratolins, manetes de porta, etc.)."

I m'ha sorgit el dubte, amb que podem netejar senser fer malbé els teclats i ratolins? Amb alcohol? Utilitzeu algun altra tipus de producte?

--
Josep M
Administrador de la web