Asunto:Re: [aulainf] Clonacio de maquines
Fecha:Domingo, 6 de Septiembre, 2009  12:01:18 (+0200)
Autor:Sergi Tur Badenas <sergi.tur @...edu>

En/na IES Ramon Turró Darder ha escrit:
> Hola,
>
> Jo com podeu deduir, soc arcaic, i vaig amb el CD de clonezilla i un
> USB, amb les imatges.

Arcaic no!... Cada "maestrillo tiene su librillo". Cadascú ha de fer el
que cregui més convenient o li vagi millor.

A més sempre es bo que hi hagi diversitat i respecte cap a aquesta
diversitat, Així cadascú pot escollir entre diferents opcions amb criteri.

Per˛ cal tenir en compte, que a a vegades (de fet sovint) no és que una
cosa no funcioni, sinó que no tenim el temps, els medis o les ganes per
fer-ho funcionar.

Un cop muntat per˛, imagineu-vos quina és la comoditat de només haver
d'encendre el PC, trobar-vos un menú que us ofereixi la opció de
restaurar (protegit amb paraula de pas si cal)- Ho arribar sense temps a
una classe i poder restaurar tota l'aula en 5 minuts...

A més, pel que jo he vist hi ha xarxes d'Instituts que funcionen
malament perquŔ ningú les ha configurat correctament i ningú sap com
arreglar-les... Les xarxes són com una cosa estranya que més val no
tocar... Per˛ alhora de les xarxes cada cop depenen mes coses...

Salutacions,

--
Sergi Tur http://acacha.org/mediawiki