Asunto:Re: [aulainf] Clonacio de maquines
Fecha:Domingo, 6 de Septiembre, 2009  10:31:12 (+0200)
Autor:IES Ramon Turró Darder <iesmalgrat @.....com>
En respuesta a:Mensaje 21569 (escrito por Sergi Tur Badenas)

Hola,

Vist el que expliqueu, i havent provat fer multicast aquest estiu al curs de Linkat i no haver funcionat, em sembla que per la majoria de mortals, ens seguirà sortint més ràpid seguir amb la clonació via USB, o el ssh, que l'he de provar.

Ho dic perquè, la majoria si hem de començar a toquetejar 10 fitxers de linux, cercar informació difusa, dels switjos que tenim, ja que mica en mica tots tenim l'Heura muntat, ens perdarem en el camí i ens frustrarem abans de començar.

Per tant seguirè amb el meu USB, que com deia en Sergi, en algun post, mentres ell es clona jo puc anar, .. elll deia a fer el café, ... jo posare arreglar algun altre desperfecte, jajajaj

Josep, sembla, o dedueixo per el que has posat, que quan has de clonar una aula fas servir algun altra sistema, és així?

Jo com podeu deduir, soc arcaic, i vaig amb el CD de clonezilla i un USB, amb les imatges.

Fins aviat!!

Josep M Sardà
IES Ramon Turró i Darder
www.iesmalgrat.cat