Asunto:Re: [aulainf] Clonacio de maquines
Fecha:Sabado, 5 de Septiembre, 2009  13:37:17 (+0200)
Autor:Sergi Tur Badenas <sergi.tur @...edu>
En respuesta a:Mensaje 21568 (escrito por Josep Pujadas i Jubany)

En/na Josep Pujadas i Jubany ha escrit:
> On Sat, 05 Sep 2009 01:21:34 +0200, Dr. Joan de Gracia wrote

> Joan,
>
> Vam provar (versió de juny/juliol 2008) udpcast i té algunes limitacions.

Com ve dius més avall hi ha limitacions de multicast en general i no
només de udpcast

> Les limitacions no són degudes a CloneZilla sinó a la topologia de xarxa
> que
> es pugui tenir al Centre.

És cert.

> Funciona bé dins una Aula, penjant d'un únic switch que no tingui cap
> sistema d'autoprotecció davant "tempestes UDP".

I altres qŘestion. Jo tinc alguna cosa apuntada sobre els switchs Cisco:

http://acacha.org/mediawiki/index.php/Multicast#Cisco_i_multicast

> Per˛ si has de travessar switchos i tallafocs, corda't. Esdevé inoperant.
> Cal tenir-ho en compte perquŔ es pot caure en l'error de voler clonar el
> Centre per udpcast des d'un servidor central.

El trÓnsit multicast és pot enrutar a través d'encaminadors. Si
l'emcaminador és privatiu tipus Cisco o Dlink has de buscar la
documentació del teu encaminador i veure si ho suporta. Si és un router
Linux hi han servidors... Jo vaig fer algunes proves, per˛ algunes amb
Ŕxit i altres no. Tinc alguna informació a:

http://acacha.org/mediawiki/index.php/Multicast

--
Sergi Tur http://acacha.org/mediawiki