Asunto:Re: [aulainf] Clonacio de maquines
Fecha:Sabado, 5 de Septiembre, 2009  01:21:34 (+0200)
Autor:Dr. Joan de Gracia <jdegra25 @.....com>

Hola Josep M.,

Hi ha la intenció de documentar Clonezilla com a eina de clonatge de
mÓquines Linkat (també tinc la intenció de documentar com fer servir
udpcast).

De moment et/us passo els enllašos segŘents:

Manual de clonezilla (spanish):
http://www.slideshare.net/jdegra/manual-clonezilla-1694059

Un altre manual sobre clonezilla:
http://tecnoloxiaxa.blogspot.com/2008/12/manual-de-clonezilla-creacin-de-imgenes.html

I com no, el portal de clonezilla on s'expliquen moltes coses sobre
aquest soft:

http://clonezilla.org/clonezilla-live/doc/

Jo et recomanaria que fent ús d'un ordinador Linkat que faci de
magatzem, facis servir el mŔtode a través de ssh. És molt senzill ja que
només et demanarÓ:

- la IP de la mÓquina que estÓs clonant (si tens DHCP t'estalvies aquest
pas)
- la IP de l'ordinador que rebrÓ les imatges
- nom d'usuari vÓlid a l'ordinador que rebrÓ les c˛pies
- contrasenya
- directori on desar les maquetes (et proposa /home/partimag i s'ha de
canviar per, per exemple, /home/nom_usuari on nom d'usuari es
canviar per un de real)

Joan

En/na IES Ramon Turró Darder ha escrit: