Asunto:Re: [aulainf] Clonacio de maquines
Fecha:Viernes, 4 de Septiembre, 2009  04:19:29 (-0700)
Autor:Jacint <jacintcatalunya @.....es>

Sempre es bo de saber-ho Joan.

Jacint

De: Joan de Gracia <jdegra25@gmail.com>
Para: aulainf@elistas.net
Enviado: viernes, 4 de septiembre, 2009 7:49:57
Asunto: [aulainf] Clonacio de maquines

Hola,

Us volia demanar si encara feu servir el ghost per clonar maquines. Us ho comento perque la clonacio de maquines linux o duals es millor fer-la amb clonezilla, udpcast o qualsevol altra eina PL. L'experiencia que tinc a l'hora de restaurar maquines amb el ghost fa que aquesta eina no sigui recomanable per clonar linux (triga massa temps en restaurar i la maqueta resultant NO es fiable.

Resumint, per clonar linux feu servir clonezilla, udpcast, etc.

Joan de Gracia
Consultas recomendadas
Antivirus | Cargadores de baterías | Diseño Web | Fotografía Digital

┬ Q %`H!É┘=JXŢ╠´