Asunto:Re: [aulainf] Clonacio de maquines
Fecha:Viernes, 4 de Septiembre, 2009  17:53:35 (+0200)
Autor:IES Ramon Turrˇ Darder <iesmalgrat @.....com>
En respuesta a:Mensaje 21565 (escrito por Jacint)

Hola,

jo faig la clonació de totes les mÓquines amb Clonezilla. Tinc prÓcticament totes les mÓquines amb arrencada dual, per tant em va be, tot i que trobo la pega de que les versions més modernes no son compatibles amb les versions més antigues, així que he d'anar en compte amb quina versió utilitzo de clonezilla, i quan faig l'actualització.

Al final com els diferents equipaments tenen hard diferent el tema de redimensionament no el trobo a faltar, aj que de cada equip diferent guardo una imatge, en un disc dur extern via USB.

He vist el tema de que es pot fer per SSH, o xarxa, ... per˛ no ho he probat, entre altres coses perque la xarxa sol estar limitada a 100 MB, en canvi si es fa directament via USB, es pot prÓcticament multiplicar per 10 la velocitat, per tant el que es guanya per un costat es perd per l'altra.

Fins Aviat.

Josep M
IES Ramon Turr˛ i Darder