Asunto:Re: [aulainf] Fwd: [mcsocis] Proposta de formació pel 1r trimestre 2009-2010 (missatge corre git)
Fecha:Jueves, 3 de Septiembre, 2009  23:17:26 (+0200)
Autor:Dr. Joan de Gracia <jdegra25 @.....com>
En respuesta a:Mensaje 21554 (escrito por Josep Pujadas i Jubany)

Hola Josep,

Tens raó amb el que dius per˛ aix˛ és com un tren, sense una locomotora
"potent" els vagons no avancen. S'entén perfectament la manca d'interŔs,
de participació pel cansament dels coordinadors/es. Estem com fa 10
anys, amb major complexitat als centres: Heura, 1 a 1, els mateixos
problemes de connectivitat empitjorats per l'increment del nombre
d'ordinadors, 0 cursos de formació de caire tŔcnic per part del DE, i
...... les mateixes 3 hores de reducció a secundÓria (i a primÓria
encara menys).

Aquestes hores de reducció, tothom sap que no és el DE qui les fixa sinó
que és el propi centre que decideix el nombre d'hores.

La frase d'en Pere SolÓ és una veritat com un temple, ara per ara, cap
entitat qŘestiona el que es fa o deixa de fer pel que fa les TIC al
centre (o les TAC, m'és igual).

Com estem ara a l'AEIC?

Fins al 2006 (jo diria) la formació i la millora de la coordinació eren
aspectes que l'associació apostava. A partir del 2006, es va donar molta
més importÓncia a la formació que a la coordinació, veient-se aquesta
aposta per la millora de la coordinació redu´da fins a zero, fins al
punt de no haver fet cap reunió amb el DE en relació a aquest tema.

Respecto molt la decisió que prenen els/les coordinadors/es de fer el
que bonament poden i fins i tot deixar el cÓrrec de coordinació per
cansament/desÓnim per˛ en cap cas l'AEIC hauria hagut d'oblidar-se
completament d'aquest aspecte.

Evidentment espero l'escrit corresponent a la Junta (per ser més exactes
a una redu´da part de la Junta) ja que aquí ningú no diu res, ni hi ha
debat i la darrera assemblea va ser una pantomima impressionant.

M'estimo molt l'AEIC per˛ veure-la en aquest estat em fa emprenyar molt.

Joan de Gracia

En/na Josep Pujadas i Jubany ha escrit: