Asunto:Re: [aulainf] Ajuda amb filezilla i router xavi 7968
Fecha:Jueves, 3 de Septiembre, 2009  00:33:51 (+0200)
Autor:Dr. Joan de Gracia <jdegra25 @.....com>
En respuesta a:Mensaje 21557 (escrito por DarÝo Castro Gonzßlez)

Hola Darío,

En principi les connexions xarxa local -> Internet no estan limitades.
Crec que és més un problema de configuració del client ftp del
Filezilla. En concret hauries de posar-lo en mode FTP Passiu.

Joan de Gracia

En/na Darío Castro González ha escrit: