Asunto:[aulainf] Ajuda amb filezilla i router xavi 7968
Fecha:Miercoles, 2 de Septiembre, 2009  23:44:33 (+0200)
Autor:Darío Castro González <dcastro @....net>

Hola!

Recentment telefònica m'ha canviat el meu vell router 3com per un xavi 7968. Fins aquí tot fantàstic, però aquesta tarda he intentat pujat uns materials al meu phobos amb el filezilla i no he pogut. He estat mirat per Internet per trobar solució però no he estat capaç.

En principi el port 21 el tinc obert ... però la connexió no s'estableix ...

Si algú li funciona correctament la pujada per ftp amb aquest router quedaria molt agraït si en fes cinc cèntims de com fer-ho.

moltes gràcies!!

__________ Información de ESET Smart Security, versión de la base de firmas de virus 4390 (20090902) __________

http://www.eset.com