Asunto:Re: [aulainf] Fwd: [mcsocis] Proposta de formació pel 1r trimestre 2009-2010 (missatge corregit)
Fecha:Miercoles, 2 de Septiembre, 2009  15:46:53 (+0200)
Autor:Josep Pujadas i Jubany <josep @.......cat>
En respuesta a:Mensaje 21548 (escrito por Dr. Joan de Gracia)

On Tue, 1 Sep 2009 22:36:21 +0200, Dr. Joan de Gracia wrote

> Falten idees!!!

Joan,

Penso que no és ben bé això. Si no hi ha més idees és perquè no hi ha
participació. Tots/es hi tenim a veure.

L'AEIC va ser un moviment molt actiu en el seus primers anys però ha anat
perdent volada.

No m'atreveixo a fer una anàlisi però sempre em ve el cap el que em va dir
un dia en Pere Solà (el llavors Director General d'Ordenació Educativa). Més
o menys era: "va bé que hi hagi associacions com la vostra, que qüestionin
coses i vulguin canvis. Moltes assocaciacions només fan formació, que ja
està bé que la facin, però una associació ha de ser quelcom més."

Simplement, profètic ...

Vam fundar l'AEIC sense saber que ja hi havia 3 associacions
més "semblants". Ara en són quatre.

I els problemes descrits en el "manifest fundacional" de l'AEIC seguexien
sent (bàsicament) els mateixos, 10 anys després.

A reveure,

Josep Pujadas i Jubany
Professor de Tecnologia
Coordinador TIC de www.bellera.cat (des 1998-99)
Fundador i President de l'AEIC del 2000 al 2004